ابزار بررسی رتبه سایت الکسا
نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بررسی رتبه سایت الکسا


در رابطه اکران مرتبه الکسا
یک کدام از دوست داستنی ترین  ابزار سئو  وب سایت که کارآمد در اکران شرایط فعلی سایت های متفاوت و متفاوت در سیستم سکو بندی الکسا میباشد، ابزار بدون پول ارزیابی و تحلیل سکو وبسایت الکسا اسم داشته که در لیست ابزارهای ماهر تحلیل و چک seo وب سایت در upseo.ir اضافه شده و در اینجا به اختصار به معرفی و اهمیت کارکرد آن میپردازیم.

تلاش آنالیز درجه وب سایت در الکسا
این ابزار بدون‌پول با عملکردی بی آلایش، شمارا در یافتن وضعیت تارنما خویش و تجزیه و بررسی وضعیت رقبای خویش در وبسایت دارای اعتبار الکسا امداد نموده و با لیست کردن آمار و اطلاعاتی نظیر جايگاه جهانی، مرتبه کشوری و شایسته ترین سکو کشوری، تعداد بک لینک و پیوند و پیوند های ورودی به تارنما نامبرده و نیز اکران نمودارهای آماری برای درجه جهانی و ترافیک موتور کاوش فرآیند پیشرفت افزایشی و یا این که افت کاهشی آن را اکران داده و اینگونه ابزاری موءثر و کاربردی برای وبمسترها و متخصصان بهینه سازی بوده و آنان با به کارگیری از این آمار قوی به ارائه گزارش سفارشی تحویلی از تارنما و پروژه های در اختیار seo به مشتریان، خواهند بود. برای عمل با این ابزار کافی میباشد تا دامنه یا این که url وب سایت مد لحاظ را در قاب مربوطه وارد نموده و بعداز وارد نمودن کد ضد ربات ( اینجانب ربات نیستم ) و کلیک بر روی دکمه نظارت درانتظار اخذ نتیجه ها نامبرده شد.

نکته مهم در نتیجه ها اعلامی در تارنما الکسا، بر این منوال میباشد که رده ویژه و شایسته ترین سکو بندی وب سایت ها مختص درجه های عددی زیر خیس هست. به این معنا که هر چه درجه جهانی یا این که کشوری سایتی دارنده رقم و درجه تحت تری باشد، از حیث وبسایت الکسا دارنده رده و حالت بهتری به نسبت بقیه تارنما های با جايگاه عددی فراتر میباشد.

جايگاه الکسا چه می باشد؟
Alexa Rank یا این که مرتبه الکسا یک اندازه گیری کلی از محبوبیت یک تارنما میباشد، الکسا آمار ترافیک سه ماه قبل میلیون ها سایت را در دست داراست، متریک درجه الکسا نتایج ، چگونگی مقایسه یک تارنما با دیگر تارنما ها می‌باشد، هرچه این عدد کمتر باشد ، وبسایت دوست داستنی خیس میباشد. اینترنت سایتی با سکو الکسا 1 از بیشترین ترازو ترافیک و تضارب با بقیه تارنما های جانور شامل است.

از‌آنجا که جايگاه الکسا یک مبادرت مقایسه ای میباشد ، برای محک و میزان رقابتی موءثر میباشد.

چه طور مرتبه الکسا ​​احتساب میگردد؟
دو ورودی مهم بر جايگاه الکسا یک وبسایت تأثیر می‌گذارد: بازدیدکنندگان اختصاصی و بازدید های برگه؛ الگوریتم های الکسا با نگاه کردن به داده های ترافیک از مثال جهانی الکسا از میلیون ها مخاطب وب در طول عصر سه ماهه پیشین ، مرتبه الکسا را ​​به حساب آوردن می نمایند.

ترازو ترافیک بعضا وب سایت ها براساس مثال ای از ترافیک اینترنت جهانی تقریب زده می‌گردد ولی در خصوص چگونگی سعی مرتبه الکسا سوء تفاهم متعددی وجود داراست.

Alexa Rank صرفا یک متریک میباشد ، ولی این یک طرز موءثر برای نظارت کارایی سایت در هنگام دسترسی به تجزیه و محاسبه سایت وجود ندارد. همینطور این یک میزان قابل اطمینان میباشد که سایرافراد می‌توانند در پی ثابت بها باشند ، چون هر کسی قادر است از روش ابزار تحلیلی سایت بدون پول الکسا به آن دسترسی پیدا نماید.

اهمیت درجه بندی وب سایت الکسا
سیستم جايگاه بندی وبسایت الکسا یک سیستم مرتبه بندی منحصربفرد بوده و در اصل با نشانی alexa.com تهیه شده‌است. تعداد بازدیدکنندگان تارنما به صورت ظریف و درست به حساب آوردن و رقم خورده و بوسیله الکسا همگانی میشود. حاصل اعلامی به وسیله وب سایت الکسا به صورت بدون واسطه و یا این که با واسطه از روش ابزارهای نظارت درجه وبسایت الکسا کلیه از پارامترهای اصلی در seo تارنما و گزینش وضعیت و مقام وبسایت در حاصل موتورهای کاوش به شمار می رود. ولی این نکته را نیز بایستی در لحاظ داشت که به جهت بعضی ترفندها و راه‌های seo کلاه سیاه نظیر پاپ آپ می قدرت آمار بازید وب سایت را به طور غیرواقعی ارتقاء اعطا کرد و اینگونه آمار اعلامی بوسیله الکسا برای تارنما مزبور صدق حقیقی وواقعی نداشته و ملاک معتبری برای چک وب سایت و جایگاهش در دنیا و یا این که سرزمین نخواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: